Aku hanya ingin menjadi isteri yang dirahmati,Isteri yang dikasihi,Isteri yang solehah,Isteri yang sentiasa dihati,Amin, Ya Rabb.

Demam dan Shaklee!!

Assalamualaikum! Yeaa!! Mummy berpeluang menulis lg.Phewwww!! Lama jugak x menulis apa-apa dalam blog ni.Maklumlah,agak bz sikit :)

Thaqif dan maksu! Seperti biasa,mulut celoteh x habis!! kui.kui.kui.

Kalau menulis blog,1st of all mesti nak jawab soalan hot masa kini,"Thaqif dah pandai apa?" kan.kan.kan.mesti nak tanya mummy kan. Alhamdulillah.betul kata org tua-tua. Budak kalau demam ni,mmg nak pandai.Badan Thaqif "dedau" beberapa hari ni.memandangkan mummy sudah ade 7 bulan 22 hari pengalaman menjaga bayi,so dis time x la risau sangat.hihi.dah boleh agak,Thaqif nak alih bulan. Sekarang Thaqif dah pandai angkat badan straight.Maksudnya,bila mummy dudukkan Thaqif,dia da boleh duduk tegap la.x tergeliat-geliat mcm dulu.Lg,dah pandai tepuk tangan.Sy nyanyi,"kalau anda gembira tepuk tangan, Clap!Clap!! " Then,anak mummy pon follow clap!! Yeaaa!! Mummy happy. Lg satu yang paling best.best.best.Bila sy ambil Thaqif di taska,nampak je kereta mummy,kaki Thaqif sudah melonjak keriangan.Alhamdulillah :) Thaqif da boleh kenal car mummy. Ok.dats all :)

taaaaaa.....tehhhhh!!

ok! update pasal mummy pulak.sekarang mummy dah jd Shaklee Independent Distributor. Chehwah!!hihi.Mula-mula saya hanya menggunakan set breastfeeding dari Shaklee. Alhamdulillah.it works! Sy terus dan sangat tertawan dengan ESP. Apa itu ESP?? 


haaa!inilah ESP Shaklee.Sekali pembelian,boleh guna dalam masa 2 bulan.berbaloi sangat! nampak x yang sy mark dengan circle kuning tu?? itu yang sy sangat teruja. mula-mula,sy ingat function ESP hanya untuk milk booster shj.Then,gugel punya gugel.wah!!banyaknye benefit die.patotlah lepas pantang ramai yg tegur kuliy sy cantik :)

ESP ni mcm susu tp x loya mcm susu.macam-macam cara boleh minum ESP dan yang paling best ialah campur dengan milo!sedap sangat!nyummy.nyummmy!!Boleh campur dengan holicks ataupun jus buah.Untuk ibu-ibu yang bekerjaya seperti sy,ESP ni mengekalkan tenaga berpanjangan.xla flat je kan! walaupun kita ibu,kita maintain energetic and gojes.

Untuk pelajar,ESP pon sangat sesuai sbb ESP boleh membaiki memori & mencegah insomania dan sekali gus boleh reduce stress! So,sebagai student,selain good for ur brain,u all jugak dpt extra bonus which is kulit cantik gebu gebas!!

X cukup dengan ESP,teruja dengan keberkesanannya,sekarang,sy sedang mencuba set kecantikan Shaklee! Vit C dan Vit E.Superb!!Sy dah alami transformasi itu.anda bila lg?nak tengok rupa Vit C dan Vit E ni mcm mana?


**Sumber utama pic ini : Google

So,nampak x combination kebaikan Vit C dan Vit E! Apa yang best Shaklee ni,beli sekali,tahan 4-6 bulan.berbaloi! berminat, call/sms/whatsapp sy 018 2711 800. Sy bg anda betul-betul best price.Mummy undur diri dulu sbb Thaqif dah panggil sy suruh tidurkan dia!kih.kih.kih.Nite u ols! 


Iylia 018 - 2711 800

No comments: