Aku hanya ingin menjadi isteri yang dirahmati,Isteri yang dikasihi,Isteri yang solehah,Isteri yang sentiasa dihati,Amin, Ya Rabb.

Since June 2009

Salam.Hello semua.rasanya x perlu perkenalkan diri lagi kot!CIS bukan baru dalam dunia berblogging,cuma masih mentah dalam bidang penulisan sahaja..ehe..Actually,CIS start berblogging since June 2009,tetapi menyepikan diri hampir 1 tahun lamanya.Al-maklumlah,sibuk dengan tuntutan duniawi.ahhaks!

CIS masih akan membahasakan diri sebagai CIS kerana hanya tinggal 243 hari sahaja lagi ber'title CIK.InsyaALLAH jika dengan izin-NYA. **ha!segera ambil phone & date finder la tu!mcm x tahu!kan?kan?kan?..hehe**
Petikan dari 1 blog yg CIS jumpa :

" Blog ialah satu-satunya media untuk mereka meluahkan pendapat dan perasaan. Golongan mak nyah, golongan politik, golongan sasterawan dan juga golongan yang tidak termasuk dalam golongan yang penting, menulis blog. Bagai satu wabak dan fenomena. Rakyat Malaysia yang didakwa malas membaca, rajin menulis blog. Macam mana tu? "

Allrite!honestly,kenapa sibuk nak berblogging semula?

Yes!CIS ade FB & Twitter account.Akan tetapi,2 laman sosial ni x boleh bercerita panjang especially twitter.CIS berada dalam kategori wanita yang pot pet pot pet melebihi 24 000 patah perkataan setiap hari.Jd,blog amat di perlukan! hehe..

Mahu mengasah bakat bagai seorang wartawan!cheeewah!Mana tahu 1 hari boleh berganding bahu bersama Abg Nas mengorek rahsia artis & ahli politik negara?

Sebab lepas ni dah nak berkeluarga.Jadi,mesti macam2 perkara nak di ceritakan!ape suka & duka akan dihuraikan satu persatu secara terperinci..kih..kih..kih..

Atas permintaan Halil.4 ur info,halil adalahh pembaca setia blog ini.walau mcm mana xbest pon entry tu,die pasti baca! Pelik tp benar :)

Perancangan masa depan. ** Sila Fikir Sendiri.hehe **

See u next entry!


No comments: